FAQ - najczęściej zadawane pytania przed powrotem Kibiców na trybuny

    18.06.2020
    FAQ - najczęściej zadawane pytania przed powrotem Kibiców na trybuny

    Pierwszy mecz z udziałem naszych Karnetowiczów po przerwie, spowodowanej pandemią, wiąże się z nowymi realiami jego organizacji. To rodzi wiele pytań z Waszej strony, które przesyłacie nam każdego dnia od momentu ogłoszenia planu powrotu Kibiców na trybuny.

    Postanowiliśmy zebrać je wszystkie w ramach krótkiego poradnika, odpowiadającego na najczęściej poruszane zagadnienia. Jego treść będzie aktualizowana na bieżąco, wraz z kolejnymi zadawanymi przez Was pytaniami.

    1. Jak zalogować się do systemu sprzedaży biletów na bilety.cracovia.pl?

    Jeśli do tej pory nie kupowałeś karnetów/biletów przez Internet, to loginem jest Twój numer PESEL, a hasłem NAZWISKO z dużych liter.

    Jeśli kupowałeś już karnety/bilety przez Internet lub przy zakupie biletów w kasach podałeś swój adres e-mail, loginem jest podany przez Ciebie adres e-mail – pierwsza opcja już nie zadziała. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, zalecamy użycie opcji „Zapomniałeś hasła?”. Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail, napisz do nas na adres pok@cracovia.pl.

    2. Czy mogę zarezerwować miejsce innej osobie, która posiada karnet?

    Tak, ale tylko wtedy, jeśli osobie, której chcemy zarezerwować miejsce przysługują te same kategorie sektorów na stadionie, zgodnie z przedstawioną rozpiską udostępnionych sektorów dla poszczególnych karnetowiczów.

    Przykład: karnetowicz posiadający karnet na sektor B będzie mógł zarezerwować miejsce innej osobie na sektorach B, A, D, I oraz J, o ile tej osobie przysługuje miejsce na którymś z tych sektorów.

    Jeśli ten sam karnetowicz będzie chciał zarezerwować miejsce innej osobie np. na sektorze H, to w systemie pojawi się błąd.

    System nie przepuści również rezerwacji, jeśli osobie, której chcemy zarezerwować miejsce, nie przysługuje dany sektor. Przykład: karnetowicz z sektora B, chce zarezerwować miejsce innej osobie na sektorze B, ale ta osoba miała wcześniej karnet np. na sektorze D – taka kombinacja nie zostanie przeprocesowana.

    3. Nie mogę iść na mecz. Czy mogę przepisać na swój karnet na kogoś, kto karnetu nie posiada?

    W związku z wyjątkową sytuacją, wymogami sanitarnymi oraz zaostrzonymi przepisami organizacyjnymi, na chwilę obecną nie ma możliwości przepisywania swojego miejsca innej osobie. Rezerwacja miejsc została udostępniona wyłącznie karnetowiczom i tylko oni mogą się pojawić na stadionie. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco wraz z rozwojem wydarzeń.

    4. Czy na stadionie mogę usiąść wraz z rodziną obok siebie, czy muszą zostać zachowane odległości?

    Udostępnione miejsca zostały wyselekcjonowane zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Zachęcamy więc rodziny do rezerwowania swoich miejsc blisko siebie. Musimy pamiętać, że zmiana miejsca na stadionie może ograniczać komfort i bezpieczeństwo innych kibiców poprzez niezachowanie odpowiedniego dystansu względem pierwotnie wyznaczonych miejsc. Prosimy o zachowanie na meczu społecznej odpowiedzialności.

    5. Mam bilet na sektor VIP Silver/Gold. Co mam zrobić?

    Posiadaczy karnetów na sektory vipowskie zachęcamy do kontaktu z p. Moniką Misiak, monika.misiak@cracovia.pl, tel. 694 464 558.

    6. Czy po zarezerwowaniu miejsca muszę wydrukować bilet?

    Wybrany bilet koduje się na Karcie Kibica. Prosimy więc o zabranie ze sobą Karty Kibica – będzie ona niezbędna do wejścia na stadion. Prosimy również o zapisanie miejsca, które zostało wybrane podczas rezerwacji (sektor/rząd/miejsce), aby na stadionie zająć odpowiednie krzesełko. Dane dotyczące wybranego biletu dostępne są w potwierdzeniu jego zakupu oraz w panelu po zalogowaniu się na swoje konto na stronie bilety.cracovia.pl.

    7. Kiedy najlepiej pojawić się na Stadionie?

    Stadion zostanie otwarty dla kibiców na dwie godziny przed rozpoczęciem spotkania. W celu zminimalizowania gromadzenia się osób i czasu oczekiwania w punktach kontroli dostępu, gdzie przeprowadzane jest obowiązkowe sprawdzenie tożsamości oraz dezynfekcja rąk, zachęcamy do przybycia możliwie jak najwcześniej. Pozwoli to również na uniknięcia sytuacji wejścia na teren Stadionu części osób po rozpoczęcia meczu. Przy opuszczaniu Stadionu prosimy stosować się do komunikatów służb technicznych oraz spikera.

    8. Czy na Stadionie muszę mieć założoną maseczkę?

    Kibice są zobligowani do noszenia maseczek tylko w momencie wchodzenia na Stadion oraz w momencie przemieszczania się po nim, włącznie z punktami gastronomicznymi i toaletami.

    9. Posiadam karnet. Czy jeśli nie wybiorę miejsca, to wejdę na Stadion na to samo, które zajmowałem dotychczas?

    Wybór miejsca spośród dostępnych w naszym systemie biletowym jest niezbędnie wymagany, by pojawić się na Stadionie. Bez dokonania rezerwacji zajęcie miejsca będzie niemożliwe - każdy obecny na meczu musi posiadać darmowy bilet na swojej Karcie Kibica.

    Ponadto z uwagi na konieczność dostosowania Stadionu do bieżących realiów sanitarnych, dotychczas zajmowane miejsca mogą zostać wyłączone z użytku w ramach zapewniania niezbędnego dystansu społecznego oraz ograniczonej liczby osób na sektorze. W związku z tym prosimy o ponowny wybór miejsca.

    10. Czy podczas meczu będę mógł skorzystać z oferty gastronomicznej?

    Tak, punkty gastronomiczne będą otwarte w ramach obowiązujących norm sanitarnych.

    11. Gdzie będę mógł zostawić swój bagaż podręczny?

    W ramach obowiązujących reguł, minimalizujących liczbę miejsc potencjalnego gromadzenia się, zamknięte zostaną stadionowe depozyty. Prosimy o pozostawienie swoich plecaków oraz bagażu osobistego w domach. Zabierzmy ze sobą tylko to, co najbardziej potrzebne. Szczególnie pamiętajmy o konieczności posiadania Kart Kibica.

    12. Czy swoje miejsce mogę zarezerwować w Punktach Obsługi Kibica?

    Możliwość rezerwacji dostępna jest wyłącznie online. Związane jest to z wytycznymi sanitarnymi oraz koniecznością zapobiegania gromadzeniu się. Punkty Obsługi Kibica pozostaną zamknięte również w przedmeczowy weekend. Wszystkie transakcje w obecnych realiach prowadzone są w formie zdalnej, przez Internet.

    CRACOVIA TO RÓWNIEŻ