Cracovia ogłasza konkurs na Sponsora Tytularnego swojego stadionu

    21.05.2025
    Cracovia ogłasza konkurs na Sponsora Tytularnego swojego stadionu

    Rozpoczął się konkurs na Sponsora Tytularnego Stadionu Miejskiego im. Józefa Piłsudskiego w Krakowie. 23 maja o godz. 14:00 w siedzibie klubu odbędzie się konferencja prasowa - z udziałem Łukasza Sęka (Zastępcy Prezydenta Krakowa), Tomasza Marca (Dyrektora ZIS) oraz Mateusza Dróżdża (Prezesa KS Cracovia S.A.) - podczas której zostaną ogłoszone zasady konkursu.

    Przedmiotem postępowania jest pozyskanie Sponsora Tytularnego stadionu, który docelowo uzyska prawo do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu oraz szereg praw marketingowych i wizerunkowych – od ekspozycji logotypu na stadionie i biletach, przez działania promocyjne w dni meczowe, aż po możliwość korzystania z przestrzeni VIP i materiałów klubowych.

    - To naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. Szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, ale także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego Krakowa. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej – tłumaczy Łukasz Sęk, Zastępca Prezydenta Miasta Krakowa.

    Stadion Cracovii to nowoczesny obiekt spełniający wymogi UEFA (kategoria III), mieszczący ponad 15 tysięcy widzów, z pełną infrastrukturą VIP, medialną i komercyjną. Położony zaledwie kilometr od Rynku Głównego w Krakowie, przy Błoniach, regularnie gości wydarzenia sportowe, muzyczne i firmowe. Obiekt był m.in. areną finału młodzieżowych mistrzostw Europy UEFA, koncertów światowych gwiazd oraz bazą reprezentacji Włoch podczas Euro 2012.

    Otwieramy się na partnera, który nie tylko zyska silną ekspozycję marketingową, ale stanie się częścią historii Najstarszego Klubu Sportowego w Polsce – mówi Mateusz Dróżdż, prezes klubu. Stadion przy Kałuży to wyjątkowe miejsce – zarówno ze względu na lokalizację, jak i możliwości, jakie daje. Liczymy na współpracę opartą na długofalowym rozwoju i wspólnych celach.

    - Jesteśmy przekonani, że Sponsor Tytularny znajdzie tu nie tylko doskonałe warunki do promocji swojej marki, ale również realny wpływ na dalszy rozwój obiektu. To partnerstwo, które może przynieść korzyści wszystkim stronom – klubowi, sponsorowi i przede wszystkim mieszkańcom Krakowa – dodaje Tomasz Marzec, Dyrektor Naczelny Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.