Ekstraklasa w nowych barwach od sezonu 2013/2014

Już 19 lipca wystartuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Przyniesie on nie tylko 56 meczów więcej niż do tej pory, ale także nową identyfikację wizualną spółki Ekstraklasa S.A. i najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce.
Prace nad nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy trwały od ponad pół roku. Wybrano ją spośród kilku równolegle opracowywanych koncepcji.
- Konsekwentnie budujemy świat marki Ekstraklasy. Chcemy nieustannie wzmacniać tę markę. Istotnym krokiem w realizacji tej strategii jest opracowanie nowej identyfikacji wizualnej spółki i rozgrywek, która znajdzie swoje znaczące akcenty między innymi w odświeżonych grafikach telewizyjnych oraz w zupełnie nowym serwisie Ekstraklasa.org, który wystartuje przed rozpoczęciem sezonu - zapowiada Bogusław Biszof, Prezes Zarządu Ekstraklasy SA.
Wraz z
początkiem nowego sezonu nowe znaki Ekstraklasy pojawią się między innymi na:
koszulkach wszystkich ligowych piłkarzy, stadionowych bandach reklamowych i
ściankach do wywiadów. Nowa
identyfikacja wizualna została przygotowana przez agencję Brand Nature Access
(BNA).
Nowy logotyp Ekstraklasy obowiązujący od sezonu
2013/2014
Nowy logotyp rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy obowiązujący od sezonu 2013/2014