Comarch partnerem drużyny z francuskiej Ligue1

    12.01.2012
    Comarch partnerem drużyny z francuskiej Ligue1
    Comarch został partnerem francuskiego klubu piłkarskiego - AS Nancy-Lorraine. W sezonie 2012/2013 zawodnicy będą rozgrywali mecze w koszulkach z brandem Comarch, dodatkowo logo znajdzie się również w wielu miejscach na stadionie.

    To efekt współpracy partnerskiej z polską firmą. Comarch wdraża oprogramowanie lojalnościowe, które wprowadza nową jakość komunikacji klubu z kibicami.

    Decyzja o współpracy Comarch z AS Nancy (Association Sportive Nancy-Lorraine/ ASNL) nie jest przypadkowa. W Polsce do grupy kapitałowej Comarch należy grająca w T-Mobile Ekstraklasie Cracovia. Francuski klub piłkarski z Nancy powstał w 1910. W latach siedemdziesiątych jego barwy reprezentował słynny Michel Platini. AS Nancy jest przedstawicielem francuskiej Ligue1 -  odpowiednika polskiej Ekstraklasy czy angielskiej Premier League.

    Pierwszy mecz na stadionie Stade Marcel Picot  w koszulkach z logo Comarch AS Nancy-Lorraine rozegra z  FC Lorient w najbliższą sobotę, 14 stycznia o godzinie 20:00. Spodziewanych jest około 20 tysięcy kibiców. Na trybunach zasiądzie założyciel i prezes Comarch profesor Janusz Filipiak wraz z Zarządem Comarch we Francji.

    Comarch Loyalty Management to rozbudowana, a zarazem elastyczna platforma biznesowa do obsługi pojedynczych i multipartnerskich programów lojalnościowych. Z rozwiązania korzystają m.in.: BP (Francja, Hiszpania, Portugalia, Niemcy, UK, Polska), Credit Suisse i Leroy Merlin.

    Romain Terrible - dyrektor handlowy ASNL zauważa, że polskie, innowacyjne rozwiązanie pozwoli na rozwijanie więzi pomiędzy klubem, a społecznością kibiców oraz Partnerów Klubu. Podkreśla niezależną od wyniku sportowego wartość dodaną polskiego oprogramowania. - To narzędzie pozwoli nam pozyskiwać i agregować informacje w celu dostosowania naszej oferty, pakietów promocyjnych i systemu nagród - mówi Terrible.

    ASNL wdraża unikalną platformę, pozwalając na przechowywanie i zarządzanie danymi z różnych systemów, analizuje, segmentuje, pozwala komunikować, promować i nagradzać kibiców i partnerów biznesowych za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (telefonów komórkowych, portalu, bramek kontroli dostępu na stadion, itp.). Integracja obejmie m.in.:  system kasowy, kontroli dostępu, sprzedaż biletów, stronę internetową. - Dzięki Comarch budujemy silną społeczność wokół klubu z tradycjami - mówią przedstawiciele klubu.

    Łukasz Słoniewski dyrektor konsultingu Comarch SAS:  - Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że wspólnie z AS Nancy-Lorraine uruchomimy pierwszy program lojalnościowy we francuskim środowisku klubów sportowych. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi oferowanych przez Comarch oraz naszego doświadczenia z podobnych wdrożeń, pozwoli na zbudowanie atrakcyjnego schematu lojalnościowego.

    - Dzięki niemu klub będzie w stanie dużo efektywniej motywować kibiców do odpowiednich zachowań oraz wspierać Partnerów w ich działalności - dodaje Słoniewski.

    Jacek Mikuś, wiceprezes francuskiej spółki Comarch SAS  podkreśla - Wyjątkowość projektu dla Nancy polega na tym, że klient działa na niezwykle medialnym rynku. Pierwszą ligę francuskiego futbolu ogląda się w TV na całym świecie. Dlatego też oprócz samego faktu realizacji tego ciekawego projektu zdecydowaliśmy się dodatkowo zainwestować w marketing z Nancy. Miło jest oglądać piękne bramki z naszym logo w tle - przyznał Mikuś.

    Comarch działa na rynku francuskim od 2009 roku. Rozwiązania wspierające marketing, a pośród nich System Lojalnościowy, są strategicznymi produktami dostarczanymi na ten rynek. Głównymi francuskimi klientami Comarch są: Auchan, Bouygues Telecom, BICczy BP. Produkty firmy są dostępne w modelu Saas i hostowane bezpośrednio z data center Comarch.

    Więcej informacji o Comarch Loyalty Management znajdziecie Państwo tutaj.

    MKS Cracovia SSA