Cracovia jednym z najbardziej medialnych klubów w Polsce
31.10.2011

Agencja Informacyjna "Press-service Monitoring Mediów" przedstawiła raport Polska Piłka dotyczący medialności polskich klubów piłkarskich. Cracovia po raz kolejny zajmuje w nim wysoką pozycję.
Agencja Informacyjna "Press-service Monitoring Mediów" przedstawiła raport Polska Piłka dotyczący medialności polskich klubów piłkarskich. Cracovia po raz kolejny zajmuje w nim wysoką pozycję.
Cracovia znalazła się na drugim miejscu w zestawieniu, wyprzedzając występującą w Lidze Europy Legię Warszawa oraz drużyny Lecha Poznań i Śląska Wrocław.
Nazwa Cracovii wystąpiła we wrześniu w 2700 tekstach prasowych, a Legii - w 2600. Najmniejszym zainteresowaniem cieszył się ŁKS, na temat którego pisano 1000 razy. Zestawienie zostało przygotowane na podstawie badań Polska Piłka przeprowadzonych za pomocą monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. We wrześniu 2011 przeanalizowano 15 400 publikacji.