Gra o stawkę tylko na Cracovii – udało się!

    11.06.2013
    Gra o stawkę tylko na Cracovii – udało się!
    - Dziękuję całemu marketingowi, który zrobił zimą świetną promocję „Gra o stawkę tylko na Cracovii”, gdzie dwunastym zawodnikiem są nasi kibice. To też na pewno pomogło, bo wytworzyło atmosferę, która pomagała w tej rywalizacji w całym sezonie – mówił zaraz po awansie do T-Mobile Ekstraklasy trener Cracovii Wojciech Stawowy.

    Stadion Cracovii. Szatnia. Przerwa meczu. Skupienie. Mobilizacja. Koncentracja. Zaangażowanie. Walka do końca. Taki właśnie był spot reklamowy przed rundą wiosenną. Akcja marketingowa „Gra o stawkę tylko na Cracovii", w której ogromną rolę odegrało powyższe video spotkała się z pozytywną reakcją nie tylko samych kibiców, ale także przedstawicieli mediów.

    O naszym spocie mówiła wtedy cała Polska. Zobacz, jak pisały o tym kolejne tytuły w prasie i w Internecie:

    Orange Sport zaaranżował wtedy Wirtualne Derby, gdzie porównywał klip Cracovii z produkcją Wisły Kraków. Aby zobaczyć, komu przyznano trzy punkty w tym pojedynku, należy zajrzeć [TUTAJ].

    W kilku zdaniach promocję klubu z ul. Kałuży skomentowała Gazeta Wyborcza w swoim krakowskim, internetowym wydaniu, już godzinę po premierze nagrania! W krótkim komentarzu zauważono obecność zawodnika z numerem 12-tym na koszulce, symbolizującego Kibiców, dla których piłkarze mają oddać serce na boisku. Więcej na ten temat można przeczytać [W TYM MIEJSCU].

    Serwis SportoweFakty.Pl ocenił spot „Pasów" jako efektowny, ale również skomentował hasło „Gra o stawkę tylko na Cracovii". Cały artykuł można znaleźć [W TYM MIEJSCU].

    SportMarketing również postanowił skomentować motto całej inicjatywy, dostrzegając jednocześnie profesjonalizm klubu w działaniach promocyjnych. Opinia tego serwisu na temat spotu znajduje się [TUTAJ].

    Klip został zauważony również przez lokalne media. Sportowe Tempo opublikowało video Cracovii [W TYM MIEJSCU].

    Kibicowski serwis 12zawodnik.pl docenił motyw przewodni spotu, zamieszczając za swoim portalu klip „Pasów" pod [TYM LINKIEM].

    Dziennik Polski również  pisał o marketingowej inicjatywie przy ul. Kałuży. Redaktor m.in. porównał spot „Pasów" do trailera hollywoodzkiej produkcji z happy endem. Więcej w środowym wydaniu Dziennika Polskiego!