Gra o stawkę tylko na Cracovii – udało się!

Stadion Cracovii. Szatnia. Przerwa meczu. Skupienie. Mobilizacja. Koncentracja. Zaangażowanie. Walka do końca. Taki właśnie był spot reklamowy przed rundą wiosenną. Akcja marketingowa „Gra o stawkę tylko na Cracovii", w której ogromną rolę odegrało powyższe video spotkała się z pozytywną reakcją nie tylko samych kibiców, ale także przedstawicieli mediów.
O naszym spocie mówiła wtedy cała Polska. Zobacz, jak pisały o tym kolejne tytuły w prasie i w Internecie:
Orange Sport zaaranżował wtedy Wirtualne Derby, gdzie porównywał klip Cracovii z produkcją Wisły Kraków. Aby zobaczyć, komu przyznano trzy punkty w tym pojedynku, należy zajrzeć [TUTAJ].
W kilku zdaniach promocję klubu z ul. Kałuży skomentowała Gazeta Wyborcza w swoim krakowskim, internetowym wydaniu, już godzinę po premierze nagrania! W krótkim komentarzu zauważono obecność zawodnika z numerem 12-tym na koszulce, symbolizującego Kibiców, dla których piłkarze mają oddać serce na boisku. Więcej na ten temat można przeczytać [W TYM MIEJSCU].
Serwis SportoweFakty.Pl ocenił spot „Pasów" jako efektowny, ale również skomentował hasło „Gra o stawkę tylko na Cracovii". Cały artykuł można znaleźć [W TYM MIEJSCU].
SportMarketing również postanowił skomentować motto całej inicjatywy, dostrzegając jednocześnie profesjonalizm klubu w działaniach promocyjnych. Opinia tego serwisu na temat spotu znajduje się [TUTAJ].
Klip został zauważony również przez lokalne media. Sportowe Tempo opublikowało video Cracovii [W TYM MIEJSCU].
Kibicowski serwis 12zawodnik.pl docenił motyw przewodni spotu, zamieszczając za swoim portalu klip „Pasów" pod [TYM LINKIEM].
Dziennik Polski również pisał o marketingowej inicjatywie przy ul. Kałuży. Redaktor m.in. porównał spot „Pasów" do trailera hollywoodzkiej produkcji z happy endem. Więcej w środowym wydaniu Dziennika Polskiego!