II miejsce Cracovii w klasyfikacji najbardziej medialnych klubów T-Mobile Ekstraklasy

    27.01.2014
    II miejsce Cracovii w klasyfikacji najbardziej medialnych klubów T-Mobile Ekstraklasy
    Bardzo dobre wyniki dla Cracovii przyniósł niedawno opublikowany raport medialności klubów T-Mobile Ekstraklasy. W badaniu "Polska Piłka", przygotowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, "Pasy" zajęły drugie miejsce w klasyfikacji najbardziej medialnych klubów w listopadzie.

    Bardzo dobre wyniki dla Cracovii przyniósł niedawno opublikowany raport medialności klubów T-Mobile Ekstraklasy. W badaniu "Polska Piłka", przygotowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, "Pasy" zajęły drugie miejsce w klasyfikacji najbardziej medialnych klubów w listopadzie.

    Na temat Cracovii, w listopadzie 2013 roku, pojawiło się 2439 publikacji. 1185 pochodziło z prasy ogólnopolskiej i lokalnej, a 1254 z Internetu. Wynik ten plasuje nasz Klub na drugim miejscu za Górnikiem Zabrze, trzecie miejsce w tym notowaniu zajął Lech Poznań, czwarta jest Legia Warszawa. Warto zaznaczyć, że pod względem informacji pojawiających się w samej prasie (wyłączając Internet), Cracovia nie miała sobie równych. 37 procent z 1185 artykułów pochodziło z prasy ogólnopolskiej, a 63 % z prasy lokalnej.

    W miesiącu poddanym analizie tematy związane z "Pasami" 52 razy znalazły się na pierwszych stronach gazet, co również jest najlepszym wynikiem w Polsce.

    PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zbadał również informacje pojawiające się w tzw. social media, w tym przypadku były to Facebook, Twitter oraz YouTube. Nasz Klub w tym notowaniu zajął piąte miejsce, wygrała je natomiast Legia Warszawa.

    Powyższe dane pochodzą z analizy 1100 tytułów prasowych i wybranych portali internetowych w listopadzie 2013 roku.

    PS