Medialność Cracovii nadal wysoka

Cracovia pomimo spadku z Ekstraklasy nadal cieszy się dużym zainteresowaniem mediów. Według comiesięcznego raportu Press-Service Monitoring Mediów pt. „Polska piłka" Cracovia w maju 2012 roku była piątym klubem polskim, jeśli chodzi o medialne publikacje.
Łącznie w prasie i w Internecie pojawiło się 2037 artykułów na temat Pasów. Jeśli chodzi tylko o prasowe doniesienia to Cracovia z wynikiem 1006 artykułów uplasowała się tuż za liderem - warszawską Legią. Wśród tych wszystkich notatek prasowych aż 34,5% były to newsy pojawiające się w prasie ogólnopolskiej. Cracovia aż 46 razy pojawiała się na pierwszej stronie gazet, co dało jej szóste miejsce w Ekstraklasie, m.in. przed Wisłą Kraków, czy Polonią Warszawa. Dzięki tym wynikom ekwiwalent reklamowy został oceniony na ponad 16 milionów złotych i w tej klasyfikacji Cracovia ustępuje tylko Legii. Podsumowując ostatnie dwanaście miesięcy: Cracovia zajęła trzecie miejsce pod względem liczby publikacji prasowych i internetowych, ustępując tylko Legii oraz Wiśle.