Spot Cracovii – o tym się mówi, o tym się pisze!

    01.03.2013
     Spot Cracovii – o tym się mówi, o tym się pisze!
    Minęło kilka dni od premiery najnowszego spotu Cracovii, a już zdążył odbić się szerokim echem w mediach. Film promocyjny, będący zaproszeniem dla wszystkich „Pasiaków” do wspólnego kibicowania w walce o awans do Ekstraklasy, cieszy się dużym zainteresowaniem. Do tego stopnia, że w popularnym serwisie Youtube został wyświetlony już ponad dziesięć tysięcy razy!

    Minęło kilka dni od premiery najnowszego spotu Cracovii, a już zdążył odbić się szerokim echem w mediach. Film promocyjny, będący zaproszeniem dla wszystkich „Pasiaków" do wspólnego kibicowania w walce o awans do Ekstraklasy, cieszy się dużym zainteresowaniem. Do tego stopnia, że w popularnym serwisie Youtube został wyświetlony już ponad dziesięć tysięcy razy!

    Trener Stawowy motywuje swoich zawodników w przerwie spotkania, a jednym z najważniejszych argumentów są Kibice, dla których zawodnicy mają walczyć do końca.

    Spot pojawia się na wielu sportowych portalach internetowych, dzięki czemu ma coraz szersze grono odbiorców. Oto niektóre przykłady:

    Orange Sport zaaranżował nawet Wirtualne Derby, gdzie porównuje klip Cracovii z produkcją Wisły Kraków. Aby zobaczyć, komu przyznano trzy punkty w tym pojedynku, należy zajrzeć [TUTAJ].

    W kilku zdaniach promocję klubu z ul. Kałuży skomentowała Gazeta Wyborcza w swoim krakowskim, internetowym wydaniu, już godzinę po premierze nagrania! W krótkim komentarzu zauważono obecność zawodnika z numerem 12-tym na koszulce, symbolizującego Kibiców, dla których piłkarze mają oddać serce na boisku. Więcej na ten temat można przeczytać [W TYM MIEJSCU].

    Serwis SportoweFakty.Pl ocenił spot „Pasów" jako efektowny, ale również skomentował hasło „Gra o stawkę tylko na Cracovii". Cały artykuł można znaleźć [W TYM MIEJSCU].

    SportMarketing również postanowił skomentować motto całej inicjatywy, dostrzegając jednocześnie profesjonalizm klubu w działaniach promocyjnych. Opinia tego serwisu na temat spotu znajduje się [TUTAJ].

    Klip został zauważony również przez lokalne media. Sportowe Tempo opublikowało video Cracovii [W TYM MIEJSCU].

    Kibicowski serwis 12zawodnik.pl docenił motyw przewodni spotu, zamieszczając za swoim portalu klip „Pasów" pod [TYM LINKIEM].

    Dziennik Polski również  pisał o marketingowej inicjatywie przy ul. Kałuży. Redaktor m.in. porównał spot „Pasów" do trailera hollywoodzkiej produkcji z happy endem. Więcej w środowym wydaniu Dziennika Polskiego!


    MF