Spot Cracovii o tym się mówi, o tym się pisze!

    08.07.2013
    Spot Cracovii o tym się mówi, o tym się pisze!
    Kilka dni po premierze spotu reklamującego pojedynki Cracovii, która z wielkim hukiem wraca do Ekstraklasy, internet obiegła masa komentarzy i pochwał pod adresem osób, które wpadły na ten „innowacyjny” pomysł.

    Kilka dni po premierze spotu reklamującego pojedynki Cracovii, która z wielkim hukiem wraca do Ekstraklasy, internet obiegła masa komentarzy i pochwał pod adresem osób, które wpadły na ten „innowacyjny" pomysł.

    Spot pojawia się na wielu sportowych portalach internetowych, dzięki czemu ma coraz szersze grono odbiorców. Oto niektóre przykłady:

    „Cracovia wróciła do ekstraklasy nie tylko sportowo, ale też marketingowo. "Pasy" pochwaliły się spotem promującym rundę jesienną. Świetnym spotem"- tak komplementuje cały pion marketingu Cracovii Wirtualna Polska. Portal zwraca również uwagę, że spot „Wracamy na Saloony" jest dokładnie przemyślany i wykonany w najwyższej jakości. Odnośnik do artykułu znajduje się [TUTAJ].

    „Rok temu wyrzuceni z hukiem z ekstraklasy, dziś wracają do niej w dobrym stylu - to w skrócie ostatnie 12 miesięcy z życia Cracovii. I o tym opowiada najnowszy spot reklamowy krakowskiego klubu."- to z kolei  nagłówek serwisu „SportoweFakty. pl". Portal zwraca uwagę, że spot w sposób doskonały przedstawia to, co działo się na przestrzeni ostatnich miesięcy w drużynie z Krakowa. W ubiegłym sezonie Cracovia z hukiem „wykopana" z Ekstraklasy, tuła się po zapleczu najwyższej klasy rozgrywkowej. Wkracza trener Stawowy, który ma za zadanie przywrócić piłkarzom wiarę w siebie. Po heroicznych bojach, które obfitują w niesamowite zwroty akcji, Cracovii udaje się wrócić do wymarzonej ligi. Odnośnik do artykułu znajduje się [TUTAJ].

    „Mimo, że do rozpoczęcia rozgrywek jeszcze sporo czasu, to jednak Cracovia już dba o to, aby kibice w dużej liczbie gościli na jej stadionie podczas meczów Ekstraklasy."- tak całą sytuację opisuje ekstraklasa.net.  Portal zwraca szczególną uwagę na fakt, iż powrót Cracovii do Ekstraklasy to nie tylko awans sportowy, ale również awans marketingowy. Poprzez spot, klub chciał zachęcić kibiców do zakupu karnetu na rundę jesienną. A emocji na stadionie w Krakowie na pewno nie zabraknie, bo w tej rundzie „Pasy" będą gościć u siebie Wisłę Kraków, Legie Warszawa i Lecha Poznań! Odnośnik do artykułu znajduje się [TUTAJ].

    Dziki Zachód, muzyka Ennio Morricone i piłkarze. "Cracovio! Wracamy na Saloony!"- ten nagłówek jest z kolei z portalu futbol1.pl. Witryna odnosi się do bardzo dobrej oprawy graficznej i stylizacyjnej całego spotu. Szczególną uwagę zwraca na bardzo dobry dobór strojów, oraz genialnie dobraną muzykę w tle. Bez wątpienia pomysł nagrania tego spotu był „strzałem w dziesiątkę". Cracovia pokazała, że marketingowo jest gotowa na nowy sezon w Ekstraklasie. Miejmy nadzieje, że tak samo „gotowi" będą podopieczni trenera Stawowego w pierwszym meczu rundy jesiennej! Odnośnik do artykułu znajduje się [TUTAJ].

    O naszym spocie napisali również m. in:

    Orange Sport [TUTAJ]

    Weszlo.com [TUTAJ]

    Marketing Sportowy [TUTAJ]

    Pracasport.pl [TUTAJ]

    MM