Wysoka medialność Cracovii w styczniu

Po raz kolejny Press-Service Monitoring Mediów przedstawił raport pt. POLSKA PIŁKA. Tym razem pod lupę została wzięta medialność polskich klubów w miesiącu styczniu, a Cracovia ponownie znalazła się w ścisłej czołówce!
W styczniu liczba informacji o wszystkich 16 klubach T-Mobile Ekstraklasy spadła w porównaniu do grudnia ubiegłego roku. W pierwszej trójce drużyn cieszących się największym zainteresowaniem mediów ponownie znalazła się jednak Cracovia. Pasy wyprzedziły m.in. „firmy" Ekstraklasy jak Lech Poznań czy Śląsk Wrocław. Cracovia znalazła się także w pierwszej trójce, jeśli chodzi o wzrost zainteresowania klubem przez media w analogicznych okresach 2011 i 2012 roku.
Ponadto Pasy są liderem, jeśli chodzi o liczbę artykułów prasowych dotyczących klubów piłkarskich. W styczniu 2012 roku pojawiło się ich równe 700 - z tego 28,1 % artykułów pojawiło się w prasie ogólnopolskiej, a 71,9 % w regionalnej. Aż 24-krotnie Pasy pojawiły się w styczniu na pierwszych stronach gazet w tytule prasowy, co jest trzecim wynikiem w Ekstraklasie.
Te wszystkie dane przekładają się na ekwiwalent reklamowy w kwocie 7766705,46 zł (trzecie miejsce w Polsce).