Medialny marzec Cracovii

    25.05.2012
    Medialny marzec Cracovii
    Cracovia zajęła najwyższe miejsce w historii zestawienia POLSKA PIŁKA publikowanego przez Press Service. W zestawieniu za miesiąc marzec Pasy zajęły drugie miejsce pod względem sumy informacji z prasy i internetu na temat klubów polskiej Ekstraklasy.

    Cracovia zajęła najwyższe miejsce w historii zestawienia „Polska Piłka" publikowanego przez Press Service. W zestawieniu za miesiąc marzec Pasy zajęły drugie miejsce pod względem sumy informacji z prasy i internetu na temat klubów polskiej Ekstraklasy.

    3283 materiałów medialnych na temat Cracovii pojawiło się w miesiącu marcu. Pod względem publikacji prasowych Cracovia zajęła pierwsze miejsce w Ekstraklasie z 1785 publikacjami, natomiast pod względem publikacji internetowych uplasowała się z liczbą 1498 dopiero na miejscu piątym. 36 procent publikacji prasowych na temat Cracovii miało zasięg ogólnopolski, natomiast pozostałe regionalny. Pasy zajęły drugie miejsce także pod względem wystąpień na pierwszych stronach gazet z liczbą 82 publikacji. Dzięki tym wszystkim wynikom ekwiwalent reklamowy Cracovii za miesiąc marzec był najwyższy w Ekstraklasie i wyniósł ponad 23,5 miliona złotych.